Setkání štěňat vrhu "A" na Orlíku.

18.08.2013 08:58

Včera se u nás na Orlíku konalo setkání štěňat vrhu "A". Bibi se tak setkala se svými 4mi ze 7mi dětí a s otcem štěňátek Lordem(Láďou).

Na setkání přijeli: Alfa, Abba, Anny(Jedi) a Alfred. Ada(Ája) a Arnika bohužel nemohly přijet a Artík je v daleké Francii. S Jedi přijela i Casi, což je Bibinčina mladší sestra a s Alfou přijela jezevčice Hany. Zábavu na zahradě ještě doplňovala Fany (bišonek).

Všichni si vyzkoušeli jelení stopu, kterou jsme s Vojtou ráno připravili. Získala jsem totiž 2 nohy z jelena. Nakonec sice všechno dobře dopadlo a stopu jsme mohli připravit, ale když jsem si nohy doma v chodbě odložila a Bibinka mi je "ukradla" a bleskově zahrabala na zahradě...... :-)

Jana nám na Casince předvedla běh v kruhu, výstavní postoj a poradila" výstavní fígle" :-)

Na procházku jsme šli do zámeckého parku a do Nákle, což je skalní výběžek, ze kterého je vidět z jedné strany zámek Orlík a z druhé strany Žďákovský most.

Je tam i dobrý vstup do vody, a tak nám i nevodomilní honiči ukázali, jak to s tím jejich vztahem ke koupání je a někteří si zaplavali.

Děkujeme všem za příjemnou návštěvu a těšíme se na další setkání.....

Tady se můžete podívat na včerejší fotodokumentaci: klohnik.rajce.idnes.cz/Setkani_stenat_CHS_ze_Stareho_Sedla/