předvánoční...

19.12.2014 17:45

Jako i v minulých letech mě naštěstí nepostihlo žádné předvánoční šílenství....s úklidem si starost nedělám...vždyť uklízím průběžně během roku:-), s cukrovím to taky nějak dopadne (to co jsem upekla už stíhají ujídat návštěvy.....:-), dárky (pokud najdu, kam jsem je schovala:-) také mám....takže pohoda:-).

Velká sranda je s Bertíkem....je to náš mazánek...Honza sice pokaždé nadává, když ho (Bertíka:-) i s Bibinkou pustíme domů na gauč, ale sám si pak k němu sedne a o místo vedle Bertíka se hádáme:-)...podle psích pravidel (viz. PF 2015 na hlavní stránce) jsme tak u bodu č. 5 :-)

Také mám velkou radost ze štěňátek z vrhu B, jejichž nadšení páníčci mi posílají fotky a píší, co už všechno štěňátka umí:-)

Náš Bert je také šikulka, umí už vzorně "sedni" a teď ho učím "down". Nejlíp mu ale jde otevírání domovních dveří a pak následné ulehnutí na gauč....budu ho muset naučit zavírat dveře, aby nám nevyvětral všechno teplo:-)

....pozdrav od Flinta (Bamboo) z Rakouska

 

 

....pozdrav od Belle z Prahy