pozdrav od Flinta a Bertík na zahradě:-)

30.10.2014 16:45

Dnes mi napsala Andrea krásný mail, jak Bamboo/Flint řádí doma v Rakousku na zahradě, jak je šikovný, přátelský a ničeho se nebojí, nejvíc obdivuje velkou postel v ložnici, do které by se nejraději nastěhoval, ale zatím spí vzorně ve svém pelíšku:-)....gauč se mu ale podařilo obsadit, jak je vidět ze zaslaných fotek:-)

Jsme moc rádi, že Flint se má tak fajn:-)

...před chvílí jsme se vrátili od veterináře, štěňátka dostala poslední očkování, odčervení a Bonnie i čip, protože v neděli si ji na Orlíku vyzvednou noví páníčci ze Švýcarska....jenže....když jsem si odpoledne hrála s uličníkama na zahradě a dala jsem jim sušené pochoutky, netušila jsem že později pojedeme autem :-O....takže Bertík i Bonnie mi ty sušené dobroty zase vrátili na deku v autě :-)....

...tu sušenou dobrotu jsem před ostatníma myslím dobře schoval, co? :-)...nikdo by nepoznal, kde může být:-)

....no, a teď ještě pusa od ségry    :-P