...navoněná :-)

08.08.2014 18:05

Tak jsem to minule zakřikla :-)..., že se Bibinka chová téměř důstojně, jak se na nastávající matku sluší :-)....na poslední procházce v lese se vzdálila na delší dobu než obvykle...měla jsem strach, aby se jí přece jen něco nestalo, ale Bibi se vrátila s vítězoslavným pohledem...podařilo se jí totiž opatřit si na obojek, krk, hlavu, záda a hrudník něco velmi, velmi "voňavého"....jelikož jsou toto stránky veřejně přístupné, zdržím se komentáře, jak jsem tu "nádheru" komentovala já...každopádně Bibi byla spokojená :-)...udělala jsem jí radost a umyla jsem ji až druhý den ráno...myslím že věděla , že to od ní byla nehoráznost a proto asi držela po celou dobu, co jsem ji myla, skoro by se dalo říct, že ve výstavním postoji :-).....teď už je ale zase vážně pěkná:-)