9 týdnů

07.11.2012 17:51

Štěňátkům bylo v neděli 9 týdnů a jsou čím dál víc "kouzelnější":-), jakmile se objevím na zahradě, smečka se na mě vrhne a vítá mě...Aduška vyskakuje do výšky a snaží se mi olíznout obličej:-)...předevčírem jsem zapomněla na zahradě pověšené prádlo, a protože v noci pršelo, šňůra nevydržela tu tíhu a praskla...když jsem se vrátila odpoledne z práce, už jsem jen sbírala po zahradě  ponožky, trička atd..nejoblíbenější byla asi moje noční košile....tu jsem našla nejvíc "ožužlanou" :-)

Také už odjela některá štěňátka....Alfredek teď bydlí v Liberci a podle zpráv od jeho "smečky" se již také pěkně "seznamuje" se zařízením bytu:-),

Anny odjela do Prahy, kde teď se svou "tetou"Casinkou dělá radost (tedy snad:-)) kamarádce Janě a její rodině.

Dnes také odjela Abba, která bude v lesích u Hraběšína pracovat jako pes lovecký.