1.den

27.08.2014 17:13

Ta naše štěněcí miminka jsou úplně úžasná :-)....mám od kamaráda půjčenou podložku, která hřeje a štěňátka na ní ráda leží (já tomu tedy říkám "grilování štěňátek" :-)....včera v noci mě vzbudilo kňučení , vylítla jsem z postele, co se děje....štěňátka se spokojeně  "grilovala" a asi se jednomu z nich něco zdálo....když jsem se tam objevila, bylo už po všem a všichni se tvářili jako svatoušci  (bylo to asi v půl čtvrté ráno:-)....no je legrace :-)

Bibi se o ně vzorně stará....zatím se od nich nechce vzdalovat, a tak když chceme ,aby se trochu proběhla po zahradě, musíme ji přemlouvat....myslím, že nebude dlouho trvat a bude to obráceně:-)  Dokonce je tentokrát problém i s focením (přitom Bibinka se fotí ráda a většinou se tváří jako modelka a pózuje:-)..když jsem se snažila vyfotit jednotlivá štěňátka, Bibi mi neustále strkala hlavu do záběru a hromadné focení se také moc nepovedlo..Bibi si je všechny nahrnula čumákem pod sebe a přikryla hlavou:-).....takže zřejmě povolení ke zveřejnění fotek ještě nedostanu :-)

Alespoň něco z  "grilovačky" :-)

a u "občerstvení" :-)